Projekt, který může změnit budoucnost

Kým budu

Řešíte nedostatek pracovníků a absolventů nejen v technických oborech?

Náš inovativní WEBOVÝ PORTÁL je zaměřený právě na podporu mladé generace při volbě profesí, aktuálně v technických oborech.

Současná situace v ČR:

  • Nedostatek studentů na technických fakultách a následně i nedostatek zaměstnanců na technických pozicích.
  • Negativní vývoj demografické křivky – počet studentů technických oborů se oproti roku 2010 snížil o 40 %.
  • Poptávka po technicky vzdělaných lidech převyšuje počet absolventů odborných škol dokonce několikanásobně.
  • Situace v českém průmyslu je alarmující!

Cíle platformy KÝM BUDU:

1. Aktuální podpora technických oborů.

  • Atraktivní způsob přiblížení technické profese nové generaci.
  • Zvýšení zájmu studentů o technické obory, změna postoje k technickým profesím.
  • Výchova budoucí generace profesionálů. Získání mladé generace do důležitých profesí.
  • Podpora diverzity v technických oborech.
  • Pomoc s řešením problému nedostatku odborníků v technických profesích.
  • Posílení konkurenceschopnosti českého průmyslu jako celku.
  • Společenská odpovědnost.
  • Podpora duálního vzdělávání v ČR.

2. Pomoc zdarma žákům, studentům a rodičům s výběrem budoucí profese.

KÝM BUDU osloví čtyři cílové skupiny:

  • Žáky na druhém stupni základních škol.
  • Studenty středních odborných učilišť a středních škol.
  • Rodiče, kteří mají významný vliv při rozhodování o budoucí kariéře svých dětí.
  • Pedagogy.

Hledáme partnery, kteří chtějí být součástí této společenské změny. Pojďme společně formovat budoucnost pracovního trhu! Můžeme inspirovat a připravit novou generaci talentů pro výzvy 21. století.

Kontaktujte nás

KÝM BUDU nabídne:

Poutavý obsah pro Generaci Z i Alfa. Pro maximální dosah mezi mladou generací bude tato platforma aktivně působit na sociálních sítích. Obsahem webu budou videoreportáže, podcasty, teasery, krátké psané reportáže (pro maminky a pedagogy), rozhovory s profesionály a další příspěvky. Důležitá bude forma a propojení seriózního webu s aktuálním světem mladých, a to i se zřetelem na jejich osobitý jazyk. Klíčová bude i každodenní aktivita na sociálních sítích. V plánu jsou také pravidelné newslettery a další interaktivní prvky, jako jsou webináře, webové besedy, eventy, projektové dny, besedy a soutěže. V budoucnosti nabídne technické tábory pro děti, podpoří vzdělání dětí ze sociálně slabých skupin. Ocení a podpoří výjimečné pedagogy STEM oborů. Zajistí efektivní spolupráci s výchovnými poradci.

Pro rok 2026 je připravena masivní mediální kampaň s cílem získat vědomou pozornost. Mediální plán připravila společnost Czechpromotion, včetně rozdělení jednotlivých mediálních kanálů, načasování obsahu a tonality komunikace odpovídající jednotlivým cílovým skupinám. Pro generálního partnera je připravena účast ve spotu v České televizi a další plnění ze strany dodavatele KÝM BUDU. Otevírá se možnost získat mediální prostor napříč silnými kanály s vysokým dosahem.

Poznámka: Konstrukce Media je odborným vydavatelstvím, organizátorem a pořadatelem odborných konferencí. Vydává časopisy SILNICE ŽELEZNICE, KONSTRUKCE a SVĚTLO, pořádá každoroční setkání mostařů – Mezinárodní sympozium MOSTY, organizuje odborné konference k aktuálním tématům jako je např. Konference JÁDRO. Aktuálně reaguje na potřeby zaměstnavatelů v průmyslových odvětvích a přináší nový inovativní nástroj KÝM BUDU s cílem řešit dlouhodobý a palčivý problém nedostatku odborníků v technických profesích.